28 Maj 2012

Idag har Colin gått fort, 5 intervaller kör vi nu med dom. Colin skötte sig fint idag igen, det var Suzanne som körde honom och hon var nöjd!
Jag själv tog en tur med Tapper vid lunch, och han var som vanligt helt underbar att köra,så lugn, glad och pigg.
Sen var det som vanligt fixade hästar. Jag själv grejade Colin ca 20 minuter, masserade lite och smörjde bena med linnement, har inte börjat med bandage ännu..!
Men i alla fall så sover mina andra 2 hästar ute nu för tiden, dom verkar jätte nöjda.. Var dit en sväng och tog in dom och borsta i genom dom. Dom stod inne ca en timme,sen så gick dom ut, Wille gjorde världens skutt och galopperade iväg.
Sen så sprang han iväg där jag har delat av och gick fram och tillbaka, som att han ville äta mer gräs, så jag öppnade där och dom vart så klart ännu mer gladare.!
Fyllde även på  nytt vatten igen..!


Nu på kvällen så var vi iväg till en grustag med Charlie så han fick leka lite och springa av sig.!
Och ojoj så kul han tyckte det var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0