Colin Mcrae

Tänkte berätta lite om Colin igen nu då. Han går ju intervaller måndagar och fredagar då Suzanne lr sven erik har kört än så länge för att lära han att vända som han ska också vidare.
Han går just nu 4 intervaller tror jag dom sa, ökar väl sakta men säkert efter ett tag.
Jag har ju inte kört Colin på ca 2 veckor, förra veckan på onsdagen var jag ju sjuk..
Men idag körde jag honom och kan ju säga att intervallerna har hjälpt honom en hel del redan, kändes riktigt fin men dock snubbla några gånger, 1 gång var de nära att han gick ner på knä...
Böt en liten sväng i dag så jag körde först med Colin, jag lärde inte ens smacka åt honom då som jag har behövt gjort tidigare. 
Så om jag får vara ärlig så
Har nog intervallerna + byta att köra först byggt hans självförtroende, han var riktigt rolig att köra idag! :D
får bara hoppas att de håller i sig, vi mötte även 2 bilar och de gick bra med..
Man kanske får roligt med denna häst på travbanan vem vet?
JAG HOPPAS IAF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0