Duktig Colin

Idag var Colin jätte duktig, körde honom bakom Raiden..Men efter en stund så vi att det kommer en bil. och mer än så tänkte vi inte.. Men när bilen kommer närmare så ser jag att de är släpvagn men en båt på.
tänkte dirket att detta kommer gå åt helvete,men när den väl åker förbi så kollar inte ens Colin på bilen lr släpvagnen, han bara sprang vidare, så duktig kille!!
Han  var jätte fin att köra, men snubbla som vanligt, snubbel pelle brukar jag kalla honom i bland. haha!
Sen så var det som vanligt att fixa och dona!
Mattes duktiga kille.

ALDRIG SKA JAG SLÄPPA TAGET OM DIG MIN ÄLSKADE !<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

duktig pojke!! Frilla hade skenat..!

2012-05-16 @ 21:40:01
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: sofie

hej! vad ger du han för foder? tycker han ser jättefin ut:) har en ettåring som knappt lägger på sig något så därför jag frågar och vore tacksam för svar:)

2012-05-21 @ 13:54:32
URL: http://stallotur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0