God morgon!

Nu har jag och Charlie varit och tagit ut Wille och Grace, Grace fick gå ut naken, 10 grader varmt så gör nog ingenting om de regnar lite på henne.Wille fick ha regntäcket igen.Mockade också så de är bara att springa dit efter jag har varit vid andra stallet, ifall de bara öser ner, man vet ju aldrig....Har lekt lite på åkern också med Charlie men han springer bara o nosar i gräset, rädd ifall de ligger en orm någonstans, så tror vi lär sluta leka på den där åkern...;/
snart åker jag till Colin så får vi se vad som händer idag där.
Colin ska nog gå långsamt idag, så jag får väl kanske köra honom då!


Mer om stalldagen senare,!
Vad har ni för väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0