igår (;

Igår jobbade jag vid Colin stall, gick upp halv 6.!
Gick till  Wille och Grace och gav dom på morgonen, sen fick dom vara inne igår, regna mycket sen när de väl sluta så började det att blåsa.!
Gick bra att jobba vid stallet, var som vanligt, Prinsen var iväg på provlopp och vann över kallbloden..(första provloppet.)
Colin han blivit lite små sur och kaxig.. försöker få bort de så han blir mysig bebis igen!
Efter jag jobba så åkte jag till nästa stall, mocka, gav mat..
Sen hem kasta mig i duschen åkte fram och fick träffa Kusin Erik som är 3½ vecka :) Så söt dom är dom där bebisarna <3
Sedan tog vi med hos lillesyster åt Pizza, åkte och fiska lite men vart ingen fisk, blåsta jätte mycket så vi fastade bara i vassen, haha!!
Men Louise fick komma ut lite iaf huvudsaken de.
Just ja, Charlie var ju också med, han sprang och ville bada med kanske är för tidigt för de än. han får vänta, han var iaf  i med benen någon sväng när han inte lyssnade på mig, han tyckte nog de var kul att vara upp vid sjön, så nu vet jag vart vi ska vara i sommar när de är varmt!
Sedan efter de så åkte vi och och fika med farmor, lämna Charlie vid Aja, vidare till  mamma och lämna Louise.
Ut och kollade efter björn men såg bara 7 älgar, nalle borta!..
Vi var sen ute och kollade läget på byn sen åkte vi till Åsa och Johan en sväng, kom hem halv 1,
där har vi anledningen varför jag inte skrev nå igår :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0