Jag blir så glad...!

Jag kan fortfarnde inte förstå hur underbart de är att vara häst ägare till denna underbara häst, jag är så glad, tänk hur jag har kämpat i dessa år för att behålla hästarna, eller jag, mamma har också kämpat.!
Om Grace hade blivit såld så hade inte Colin funnits..Och sen då..Tänk vilken sngg föl unge Grace Lämna,!
Jag älskar min lilla prins!
Jag har i alla fall kommit på att jag är väldigt noga med Colin, borstade honom nog en halv timme idag, om inte mer...Kunde liksom inte sluta, masserade först med en borste,sen efter allt så masserade jag honom också på bena och knä, med "anika" lr vad de nu heter haha!

Colin gick fort idag också, skötte sig bra och vart mycket bättre med högre käk(STANING?!) ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0