Kört Colin

Idag har jag kört Colin långsamt, det var jätte kul, han har ju utvecklas och blivit riktig duktig på denna korta tid..Jag körde först en liten bit på vägen hem, han sprang på i  bra tempo,Sedan kände jag hur han bet i hop bettet och drog upp huvudet, så tror att Colin vart lite fundersam vart Pico var, så Amanda fick köra förbi ifall de skulle bli något tok. vill man inte med en 2 åring...
Jag blir iaf allt mer förtjust i honom herregud så underbar bebis är <'3
Sen fick han vara ute i hagen försökte få bra bilder med min så kallade kamera som börjar nog ge upp. Om man zoomar så kommer de en svart prick på bilderna....(jag som knäpper kort varje dag;/////    )
I morgon ska Colin gå fort, men jag kommer inte vara där eftersom jag har skola, så hoppas någon smsar hur det gick..
I Lördags var han ju som sagt jätte duktig!.

Hade inte tid att blogga i går så, hade fullt upp hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0