liksom några dagar sen nu...

Torsdags var jag i stallet sedan åkte jag till sandviken och var barnvakt...
I går var de körning i stallet igen, Colin gick 4 intervaller  + en långsam sväng i berget.
Det hade gått bra, nästa gång ska vi höja käken, Jag kör inte fort nå ännu tycker bättre att Suzanne gör de ett tag till eftersom hon vet att så mycket mer än lilla mig, ingenting får gå fel för min prins!
Sedan var väl allt som vanligt, borsta och masserade colin lite, han är sen att släppa päls i år också.. Haha buse!
Annars igår kväll så var vi hos mamma, grillade där och sedan var vi även ut o leta björn, men såg fan ingenting;(


Måste bli bättre att skriva i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0