morgon!

God morgon!
Idag vaknade jag 7 , tänkte att jag skulle vara i stallet då men råkade somna om när klockan ringde...
Charlie fick mat sen gick vi till stallet. hade stängt av  lite så gräset skulle få vila lite tills i morgon.
Men ojoj vad hästarna vart sur på mig, sprang och greja så jag lärde släppa ner dom till det gröna igen...!
så då vart dom snart glad igen..!
Men nackdelen är att dom har snart ätit upp de, och jag kan inte stänga så mycket mer, eller jag får inte rättare sakt!.

I morgon ska Colin gå intervaller, jag blir där på förmiddagen, eftermiddagen rullar vi emot Malmköping, hoppas de inte är för varmt , för Charlies skull!


Är det något ni vill att jag ska skriva om??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0