Regn åter regn...

Inge vidare väder ute idag, regnat nästan hela dagen, Grace hade jag naken för jag tänkte att de inte skulle regna så mycket, men jag hade sååå fel!...
Så hästarna fick gå in tidigt idag runt halv 4 tiden, men dom gick ut ca halv 7.
Så dom var iaf ute några timmar, dom var ganska så blöt när jag kom dit..
Var till Colin idag vid halv 12, dom var ute och körde honom då, fort med Doris, så på fredag får jag köra han igen, Men i alla fall så kom Colin in med 74 i puls, det är bra för att gå intervaller, dom körde inte så jätte fort idag, tror jag med ändå.. kul ju!
Fixade sedan några hästar åkte sedan hem med Amanda..

Grace har börjat brunsta och där av har hon kliat sönder svansen,längst upp, så jag lindar den på kvällen, hon blir så ful... haha!
Nackdelen med brustiga märrar, !
men hon är så go ändå min lilla buuusiga morsa..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0