Stalldag

Idag var det dags att Jobba i stallet då, gjorde allt som man ska göra i ett stall, ja ni vet ju vad man gör. Fotade även Colin lite, men gick inte så bra, haha han ville inte alls idag, men några bra fick jag!
Sedan körde jag tapper också, alltså de var så sjukt mysigt så de kommer jag inte glömma på många månader.
Tapper jogga i ett bra tempo, sen stannade vi och gick över stigen, sedan vid rakbanan vart han lite pigg men efter där så var de som att vrida av en knapp, han sakta av själv och tog de lungt, sen när vi åkte in på en anna stig "väg" så brukar vi springa där men rätt som de var började tapper gå och kollade bakåt på mig.
" vi går en liten sväng nu" var de som han sa... 
sen så började han trava igen.. ÅH han var så mysig + pigg och glad (:

Det är sånna dagar man önskade man hade flera egna travhästar så man kunde köra och bara ha de mysigt!

Nä nu lär jag sova så jag orkar upp  i morgon.! Colin ska köras och allt annat ska skötas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0