Torsdaaag!

Idag har det inte hänt så mycket eller jo egentligen så. haha!
Klippte av Sissi all päls så hon ser  ut som en naken springer spaniel..nästan.. haha..
Sen har dagen rullat på, var till farmor en sväng sedan så hämta jag Charlie som var i hundgården , gick hem och böt om sedan vidare till hästarna. Jag och Charlie prövade apportera sen om vi gjorde rätt är en annan fråga, men han tyckte de var kul, och de är huvudsaken.Han fick även hoppa men inget högt, kollade bara om han gillade att hoppa hinder.
Borstade även hästarna , spolade av dom lite, eftersom dom har varit ute i värmen sen i morse.
Gav dom lite hö så dom vart nöjda..!

i går vart de inget skrivade,om dagen, var upp till Ljusdal och lasta på en skogsmaskin, kom hem halv 3 i natt så dagen har varit ganska så seg. :p

Igår körde jag även Colin, som var som vanligt i körningen, duktig, men snubbla som vanligt någon gång.!
Sen i duschen var han inte så rolig, trök in mig i väggen så jag kunde knappt andas >< Denna kille har humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0