Torsdag 10 Maj

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag har skrivit av mig på lektionen idag, haha.
men hästarna gick ut samma tid som vanligt, jag mockade på morgonen så jag slapp de i kväll.
Som vanligt så har det regnat idag igen, det betyder att grace var blöt + skitig när jag tog in dom, men jag borstar igenom dom i morgon i stället, ingen ide när dom är blöt, kladda ut leran över hela pälsen!
Dom fick komma in ca tjugo minuter över 6, nöjda var dom då iaf, linda Grace svans bara..Dom fick kväller och nytt vatten så slipper jag gå dit senare igen,!

Charlie fick vara hemma ifrån stallet i kväll, han var ledsen i morse så han fick träffa aja i kväll får se om han blir gladare!
kan nog vara vädret som gör han ledsen också, lill bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0