Trav 2012-05-08

Igår var de lektion igen då, men jag slutade tidigare runt 2, åkte till valbo sedan till Gävletravet och kollade på trav.
Älskling var också med så klart, och Charlie, tänkte passa på att träna lite och vara med folk eftersom de brukar inte vara så mycket folk på travet...Haha
Men när vi kom dit så var de fullt med bilar, hela travets parkering var nästan fullt!
Charlie skötte sig kanon bra, låg och sov, ibland gick han runt lite men de får han så klart göra.
Han Charma nog många där, var en som åt mos bredvid oss, och då satte sig Charle och kollade på henne och slickade sig om munnen hahaha!
Sedan var 2 st till som var fram och klappade honom, och gubben som kom fram hade stått länge och kollat på Charlie och tyckte att han var hemsk lugn eftersom de fanns säkert 4-5 hundar runt om, och Charlie brydde sig inte ens om dom! =)

Sen...så var ju Nikas Svedberg där (brynäs målvakten) och eftersom Kevin och Louise (mina syskon) var där också så gick jag och mamma och fråga om vi fick ta bild på honom och ungarna så klart så fick vi där, så har väl 5 bilder på dom tsm, lite kul eftersom kevin är handikappad också vidare..
Kevin var jätte sur ett tag med när vi träffade Niklas så sa jag åt Kevin att de var brynäs målvakten och Kevin vart knäpp tyst och vart jätte lugn! 
Louise vart så klart bortskämd när hon är med syster...Köper jämt något åt henne!
Mina Gosyskon<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0