2012-11-06

God kväll!
Idag har min lilla kille gått fort, men.. Haha han var lite trög, han var liksom pigg ändå.!
Så 3 svängar på rakbanan och 2 i berget , sen när vi gick ner för backen i berget så bajsa sen, sen sista rak banan hem så sprang han som vanligt och var jätte fin! Haha så han var bajs nördig därför han inte ville springa som han brukar! Vart så full i skratt när vi kom in..! c
Sen så borstade jag honom och la om hans tramp sår.! 
Kom hem till halv 4, somna på soffan, gick till Charlie och Aja, gav dom mat. sen så.. tog jag Charlie och gick till Wille och Grace, fick bort den värsta leran på lortgrisarna, sen var jag helt slut..
inte nå kul med en förskylning ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0