2012-11-11 ledig helg

Ledig i helgen, så Oskars bror och Micke har varit här, därför jag var ledig..
Igår var vi i gävle och handla lite,Åt på max, sen hade vi tacos på kvällen.
Grabbarna drack öl och även lite jäger, jag drack några cider..!

idag vaknade jag kvart över 8 gick till stallet och tog ut och mocka, sen hem och fixa lite, 
Erik och micke åkte hem runt 11 så efter de så åkte vi ner till Mamma och dom en sväng, fikade och hade de trevligt.!
Vidare hem och åt, upp till pappa och gav han present eftersom de är farsdag!
Till Wille och Grace tog in och borsta lortgrisarna,,Gav de lite mat, så fick dom mer nu på kvällen!
Vi var även till farmor och farfar och åt och pratade..!
kvällen slutade med att vi åkte fram till Åsa,johan och Alvin!
 
i morgon blir de körning med min räcer pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0