2012-11-21

 
Idag har det inte hänt så jätte mycket, skrivit klart mitt cv så lite nytta ändå =)
Sen så åkte jag till Colin och fixa honom, fick bandage runt om, nytt sår på fram benet med inget farligt.! Sen massera jaag honom lite och myste bara. Amanda fixade 2 medans jag stod och dona med Colin så tänk er vad länge vi hade mys :3
Sen hjälpte jag henne att fixa några andra.!
Åkte med henne hem, gick till Grace och Wille vid 3 tiden, mockade och tog in dom och borsta och avmaska dom.! Får se om Wille lägger på sig lite mer nu..!Annars lär jag hitta på nå mer åt honom.! =)
Var hos dom nästan 2 timmar och dona. men ändå nu när jag gav kvälls hö så såg jag lera på Wille jag som skulle vara så noga idag.! Haha (;

Nu i kväll har vi varit hos Åsa,Johan och Alvin, fikade och pratade.
Charlie var hos pappa medans så slipper grannen klaga.. på att Charlie skäller fast han inte skäller.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0