Körning,långsam.

Idag fick min kille gå långsamt, ska in till banan i morgon. 
prövade att köra utan skydd, vilket jag ångrar, han slog på sig både bak..verkar aldrig lära sig att inte slå på sig, så nya sår idag då,, dom hade läckt igen fint iaf =(
Menmen, sånt är livet, sömade om Colin också idag, runt om.
Sen så råkade jag hitta ett sår på honom , bak på benet, lite tjock men tvätta rent de och hade på blå spray,la om med bandage, tror att han gjort de i helgen, för de var torkat gamalt blod,om han gjorde de under kör turen så borde jag ha sett de och runnit blod..
Colin var annars fin i körturen, alltså sig lik inge fel på grabben min.!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Jonsson

Sv: Planerna för henne nu är att vi får börja om från början med henne.. Köra in henne på nytt och hoppas att det fungerar. Kommer även kolla igenom henne hos vet samt kiropraktor för att försäkra mig om att hon inte har ont någonstans så det är därför hon håller på ( tror dock inte det )

2012-11-13 @ 07:58:40
URL: http://hawkjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0