och snön

Ja den vräker ner här i Ockelbo!
Idag har jag varit på AME, sen till arbetsförmedlingen.. och ÄNTLIGEN så fick jag en som lyssna.. och tyckte att de var sjukt att jag hade varit utskriven, fast ändå blivit kallad på vissa saker och är framme på AME...fast jag var utskriven.. Hon var bra att lyssna!.och de sa jag åt henne!!
Sen så efter de så åkte jag till Colin och gänget. <3Mys killen var lite surig idag. fixade honom och pico!
Åkte med Amanda hem!
Tog med mig Charlie till stallet runt 3 tiden,mocka,tog in hästarna,spåna och borsta lite på dom...!
SJÄLVKLART...  så kom den där stackars katten som inte har något hem, han kom inte nå när de flytta så sen strunta de i honom, jag får så dåligt samvete... Men kan inte ha alla katter i stallet...
Räcker med Molly + att kissen brukar komma ibland med. Så 2 katter som inte ens jag äger brukar komma dit..tycker så synd om dom också!=(
Men vad ska man göra?.molly kommer ju flytta om jag tar in dom 2......
Sen efter stallet så åkte vi till Sandviken en sväng...Sen till mamma och sist så åkte vi och natta hästarna innan vi hämtade Charlie hos pappa igen.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0