2012-10-16

 
Idag har det varit gansk lugnt ändå.! Eller ja i alla fall i hästfronten.!
Colin var jag inte ens till idag 
Grace och Wille fick stå inne till 12, regna och var inge bra väder i morse.!Men efter "mötet" framme i Ockelbo började solen komma fram så jag bestämde mig för att ta ut hästarna och låta dom vara ute till halv 6-6!
och mycket riktigt så vart de.!Wille lortgris hade rullat sig, inte så jätte farligt men hur lyckas man få lera påå korset om MAN har täcke på sig??!
HAHA. Hans ben var också grå + huvudet på bilden =)
Grace hade inte rullat sig nå alls,sköönt !

Har även varit i Sandviken idag och handlat lite + ätit på Aga grillen! Uscha jag ska sluta äta ute nu.. kommer ju gå upp i vikt på de här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0