2012-10-18

 
Ja vad ska man säga om denna dag tro?
På förmiddagen hann jag fixa Colin , sen vidare fram till invigningen! Var där ifrån halv 12 till ca tjugo i 2!
Sen hem och dammsög och slängde igång en tvättmaskin.Tog de lite lungt till halv 4, sen åkte jag till hästarna...Borsta lärde jag göra idag såg jag.
Wille var inte alls fin, tur att täcken finns!!Som skyddar lite,men lortgrisen min hade fått lera på korset, bogen! vet inte alls hur han lyckas!
Grace såg skaplig ut, inte alls lika farligt som Wille!Tror jag borsta huvudet + man i 10 minuter om inte mer!!fick tidigare kväller idag..
Sen åkte jag upp till pappa där Charlie är på vardagarna Inne med Aja. Tog en promenad med dom kanske 15-20 minuter,försökte även fota hundarna men ingen av dom ville lyssna så jag och Charlie gick hem och väckte Oskar, sen åkte vi fram till Ockelbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0