2012-10-20

Viva får stå för bilden idag, en av stallets hästar!

Så där. I går gick Colin 5 intervaller, hade 61 i puls när han kom in.! Jogga en bra bit innan också men ändå.!
Lördag då.!
Jo då jag var uppe före tuppfan, och väckte gubben så han skjutsa mig till Grace och Wille, sen vidare till Colin stall.
Suzanne var redan där, så jag gick och åt frukost sen åkte dom emot Rättvik med "Pommen."
Och han vann första gången idag!!SÅ jäkla kul!!
Jag dona Mocka,spånade och linda upp  bandage , halv 10 gick jag in i fika rummet och satte mig ett tag! Skönt.! Förmiddags kaffe i min ensamhet.! Sen så gick klockan fort så tog in första hästarna vid kvart i 11 fixa dom och sen tog jag in resten.! Förutom Colin och Pico som ville vara ute länge idag! Så vid 12 fick jag in dom, då var dom hungriga.! Oskar kom sen runt kvart över 1, så vi leta efter en sko i en stor hage!Men han hitta den, nybörjar tur??;)
 
Hämta sen Louise och åkte raka vägen till Grace och Wille tog in dom och mocka. 
Wille var så mysig med Louise idag, har aldrig sett honom så, han hade ner huvudet och ville mysa, passa på när jag inte "såg" som han trodde! hih;)Sen åt vi lite Tacos och åkte till ockelbo på kalas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0