2012-10-22

 
Idag har det varit mycket att göra, vid halv 1-1 kom jag till Colin, var bara att sela honom och köra ut en ensam långsam tur.! Colin var som vanligt, lugn men gnäggade lite men annars duktig!Hoppa till för en grå farlig sten! Haha men så är väl unghästarna! lite läskigt lär de väl vara.!Sömmade om honom också.! Imorgon blir det att åka till travet med honom!=)

Sen när jag kom hem tog jag träningsakerna och gick ut på åkern med Charlie, han var busig + träningsvillig idag, och tyckte de var riktigt kul! Hela han var lycklig, höll bara på en kvart sen lekte vi några minuter också, Vill inte göra honom helt slut.! märkte på honom att han vart trött också så.
Sen så åkte jag även till Wille och Grace, LORTGRISARNA!och fixade dom, Borsta. gick på åkern så slapp jag spola fötterna! Hehehe!..

Så har min djurdag sett ut.!Fast.. jag var ju även hos Wille och Grace i morse... så läskigt när de är mörkt ute, uscha tycker inte alls om de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0