2012-10-24

Idag har det varit ganska så lungt... Eller.. ne.!
Tog ut hästarna runt tjugo i 7, mockade och åkte hem, gjorde frukost och sen gick jag upp med Charlie till Aja.!Vidare till farmor och farfar, och sen fram till Ockelbo.!
Var där framme ifrån 9-12.! Sen hem, gick med hundarna, åkte till Colin och fixa honom, verkade inte nå trött efter går dagens,men nog lite träningsvärk, surare än vanligt.! (;
Åkte vidare hem, hängde tvätt och böt sängkläder, somna av 15 minuter,sen vid halv 4 åkte jag till Wille och Grace , tog in dom och borsta och dona med dom.!Gav dom lite tidigare kväller, men fixade så dom fick hö på kvällen, eftersom jag var borta och tvätta dunjackan! Dumt att köpa en sån när man inte har en torktumlare! haha!
 
I morgon ska jag hinna med
-Wille och Grace på morgon.
-Charlie.
-Colin, fixa honom.
-fram till ockelbo 1-4
-Fixa wille och Grace
-Hinna med att gå med Charlie(om ingen annan gör det.)
Fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0