Colin ..<3

Ja vad ska man säga om denna kör tur?
Jo då, han skötte sig fint, lite hård i munnen men vart bättre. Colin fick gå 5 intervaller idag, han hade lite högre temp 38,0.
Men de märkte man inte av honom, han var så pigg idag, och de är ganska farligt för han har sånt driv i klivet så man känner knappt hur fort de går, Haha.! Mattes lillkille kämpar på och blir bättre och bättre.!
Efter jag kom in så kollade jag pulsen dirket. 
75 stod den på då, efter jag selat av så hade han 65 och efter duschen 51 (eller 53 kommer ej ihåg de sista riktigt)
Så de verkar inte vara nå fel på honom fast han hade högre temp.!
Men humör kan  man ju säga att han har.!
Borsta honom som vanligt,gick bra,ända tills magen där han blir tvär sur, + när jag tar tempen..(;Spelar ingen roll vad jag har för borste på honom heller, jag har prövat med en "vanlig" och en mjuk + piggborste, ingenting hjälper, de är nog hans stil att bli sur ibland, men han får vara speciell, om han inte går attack emot mig, men så dum är han inte. Då skulle han ha gjort de för längesen.. Idag vart Colin kallad för humörbarnet.!
Jag älskar min prins, spelar ingen roll hur han är.<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag får inte borsta engsättras ben för då sparkas hon å försöker bitas :)

Svar: Aj då, man vill ju borsta benen ibland också (:
deddejonsson.blogg.se

2012-10-07 @ 19:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0