En helt Annorlunda dag..!

 
 
Imorse så var det 3- ute, ganska kallt att åka moppe i,kan jag lova!
Jag kom iaf först till Wille och Grace, sen vidare till Colin!
Mockade och fixa , smörjde skydd och linda bandage.!Sen böt vi hagen så fixade Colin innan jag åkte hem. fixade några fler också!
Sen så duscha jag, gick till farmor och farfar, så skjutsa farfar fram till byn!
Var där någon timme, sen ringde Suzanne mig och fråga om jag kunde följa med på trav för att premia "Doris" .Trav säger man ju inte nej till.!
Så vid 3 åkte vi emot Gävletravet!.
Det gick iaf bra för Doris! Sprang på fint.! Jäkligt fint steg hade hon också! Så nu har alla 3  ,2 åringar klarat premie! kul =) 
Åkte till wille och grace som var inne när jag kom hem, hästarna hade hittat ett lerigt ställe fast de har varit kallt hela dagen!!
Hann tyvärr inte borsta dom, ska gå och sova så jag kommer upp i mån!
 
Det har också kommit snö idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0