Intervaller.!

 
Min pojke var super duktig idag, Först så körde jag bakom en sväng förbi älgpasset. sen tänkte jag att vi skulle pröva köra först där.!
Och jag vände upp, och Colin tog i som fan idag. sen körde dom upp bredvid oss, och Colin bara ökar och örnen framåt.! Så duktig idag, matte så glad! Var fin på bettet också helt underbar!
Colin fick gå 6 intervaller, fast en sväng lite saktare i berget, men körde 2 st ganska fort innan vi gick upp till stallet, och tror ni inte att Colin bara har 66 i puls!.. Han gör mig mer  förvåndad denna häst, 
Låter fortfarande i halsen,men blir inget trött, inte ens flåsig, sen har han ju ingen puls heller.! Haha! Huvudsaken lill killen inte lider, pratat med Vetrinären och så länge han inte blir trött och inte lider så gör de ingenting att han låter.!
Mattes älskling som jag älskar dig!<3


Han fick även bandage runt om och lite massage vid knän! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0