Jobbig dag, fast skönt för henne

 
Colin blivit  körd kom in med 63 i puls och var som vanligt, men lite mer snubbligare! Sur när jag fixa honom! haha!ovanligt??!

Annars har de varit rätt jobbig dag, Mysan våran kära katt fick vandra vidare idag, hon  blev 18 år, så de känns rätt jobbigt. men de var de bästa för henne 
Hon började se dåligt och idag låg hon bara.. Och i morse hitt hon inte ens ner i från övervåningen, så jag fick hämta henne..! så hon vart nog "senil" sista tiden.!
Bästa katten, uscha..jag hade ställt in mig på att hon skulle försvinna så har övertalat mig själv att de var de bästa för henne! Vila i frid kära vän<3

Sen då... jo de har regnat hela jäkla dagen!!Wille och Grace fick gå in vid 3, och då var deras täcken jätte blöta =(om de är sånt här väder i morgon får dom stå inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0