klant häst + jobb dag.

 
Pommen vart fin idag! startar på Romme.!
 
Igår gick Colin intervaller som vanligt så var allt bra, lite mer snubblig bara. Men kändes fin och var på bra humör.!Skulle duscha honom och eftersom vi vänta till sista så stod Colin på gången 10 minuter, Jag gick i från honom en sväng och rätt som de var så ramla han och gick ner på knä. Slog sig på Vänstra kotan så han fick en bula där som jag kylde, och den gick ner som tur var, men la jodd + blå spray där under natten.!
Colin kom iaf in med 75 i puls, DIREKT.!
Sen efter jag har tagit av vagnen hade han 64!
Sömma honom fram, han var mycket gladare när jag är själv i stallet märkte jag.!

Idag Lördag har jag jobbat till Lunch,Mocka, fixa hästar linda bandage, gav kulor lite tidigare så Skulle suzanne ge hö.! Oskars föräldrar är här så därför jag åkte hem tidigare!
Jag gick upp halv 6, och då var det 2 - ute, så jag väckte gubben min så han skjutsa mig först till Wille och Grace sen till Colin och gänget.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0