Långsam körning

 
Idag så vart Colin körd, i början så var han jätte tittig och liksom inte sig lik.
Men efter ett tag så blev han bättre och bättre. Jag körde bakom hela tiden idag bara. Men han var normal ändå. pigg och fin.Efter kör turen så skulle jag ta av huvudlaget + bomull, men han hade inge bomull i så vi glömde de så därför han var tittig, (;Men Colin skötte sig jätte bra ändå  om man tänker efter. Haha (;
Inte lätt att vara liten!
Han var lite tjock i bakbenet också så tvätta de och la om med jodd sen när jag fixade honon, Han hade ett sår på benet också så är därför han var tjock.!
Han var även dålig i magen i morse, bara rann ur honom, men inge feber, men på eftermiddagen var de lite högre 38,3 hade han då.
Meeeen
Jävlar vilket humör Colin kan få ibland märkte jag idag,ojoj, haha.! Kanske är bra de också vem vet (;
Körde även Tapper lite dag, denna häst är helt underbar att köra.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0