Lite annorlunda dag!

Idag gick jag och Charlie upp halv 7, C fick mat och sen tog vi promenaden till stallet och tog ut hästarna,mockade och fyllde på vatten ute.!
Sen gick vi hem, jag skynda mig att äta frukost , så jag skulle komma iväg till Colin stall innan regnet men... När jag kom ut så spö regnade det redan, så gick in i stället och kasta i gång en tvättmaskin och dona lite hemma.Runt halv 10 så hade de slutat regna så tog moppen till farmor och fika med henne, Pappa ringde så vi åkte upp till skogen med Klinga så tog vi med Aja hem..
Men dom fick bara en älg ändå idag, bättre lycka i morgon kanske ?(:

Iaf så efter de så tog vi kaffe igen jag och farmor, sen åkte jag vidare till Colin och gänget, fixade Tapper, Raiden och Halva prinsen, sen åkte jag hem igen,  måste mysa lite extra med hästarna, jag tycker det är noga att ta hand om dom... Jag skulle kunna stå en hel dag och bara borsta och pyssla med dom.! =)
Wille och Grace fick gå in halv 4 idag, börja regna och blåsa så ville ha dom inne.!Åkte dit vid 9 och gav dom mer mat + vatten. I morgon blir de bortsning med dom också.! mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0