Mysdag.

Idag tog jag sov morgon, gick upp halv 8, gav Charlie mat och tog honom och gick till stallet.
Jag har varit hemma i från Colin stall idag.
Fixa allt i stallet och gick hem, duscha och fixa, tog moppen till farmor runt kvart i 10, sen så skjutsa farfar ner mig till Åsa och Alvin, Var där en hel dag ifrån  halv 11 till typ halv 4. vi har haft de väldigt trevligt, druckit massa kaffe, och tog en promenad till Ica.
Sen efter de åkte jag hem till Mamma och träffa små syskonen, vi åt även mat där.
Efter de så åkte jag hem gav Charlie mat och tog honom till stallet igen, tog in hästarna och borsta av dom lite, men dom hade nyss rullat sig och wille såg förjävlig ut, hela manen var skitig... uscha.! haha (;
Grace såg ändå rätt okej ut. syns väl i morgon  när jag kommer dit (;

I morgon är det en kördag i Colins stall igen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0