Reng,lera...

 
Idag tog jag en sovmorgon till kvat i 8! Men vakna väl 2 gånger innan de men somna iaf om!Louise sov längre än mig!Vid 9 åkte vi och mocka och dona i stallet, hästarna fick stå inne idag, pga av vädret.! Först så är de värsta lera och skit direkt utanför stallet.!
Sen så ser hagen för jävlig ut. men i morgon måste dom ut så är de bara! Jag gick en sväng på åkern med dom idag, var ju ganska dumt eftersom de är mycket vatten där så mina skor åkte rakt ner i värsta vatten pöl, sen bada fötterrna och kallt var de med!
Charlie har också haft kul idag....
Oskar tog en promenad sen så hade dom race på åkern, eller ja.. vi trodde att de inte skulle va lera där, Men Charlie hitta en pöl så halva han vart lerig, så husse fick bada honom idagm uscha hur han såg ut.hahah!
 
Annars så har vi varit i Viken idag hos Melwin, han fyller 1 år i morgn, go killen<3
inte hänt så mycket mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0