Snabbjobb.! Nöjd!

 
Idag var de dags igen då att åka till travet för snabbjobb med Colin, Han var som vanligt jätte duktig!Han var ännu mer vuxen idag, glad och snäll,dom värmde sen åkte ner och ut och körde igen.!
Colin gick 25, 2100 meter.! Så jag ska väl inte vara mer än nöjd.! Banan var även tung också eftersom den var nyskrapad och  massor.! =)
Colin flåsade FÖR EN gångs skull när han kom in! Woho! Kul.!Det har han aldrig gjort någon gång (typ) Glömde puls mätaren, men Colin flåsa kanske bara några minuter sen var de bra.!
Han var lite dum i duschen... men de är han hemma också så jag blir inte förvånad.Han väder på sitt egna sett hemma i stallet. haha! Konst.! 
Huvudsaken han sköter sig på banan, sen är jag glad!
 
Dom andra djuren har också fått blivit ompysslad.! Borstad smörjt hovar, sen fick charlie sig en promenad också idag! Så slipper jag ha dåligt samvete för de också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0