Snö,regn, slask

Igår var de snö väder, rätt mysigt, men alla hästar i stallet lärde skos om. Så jag och Colin var ute på en långsam sväng själv igår, så han fick röra på sig i alla fall. Sen var de fullt upp.. Efter Colin stall så åkte jag till ockelbo., tandläkaren och optiken,stod på schema för mig, sen så var de bara att gå hem till mamma och vänta på Oskar. Så jag och mamma åkte till Ante och tog in doms hästar som vi vaktar tills i morgon!
Åh vad dom var blöt...
sen åkte jag hem med Oskar och åt, sen vidare till Wille och Grace som hade varit ute 12 timmar i snö vädret, dom var jätte blöta så dom fick sina fleece filt och massor av hö.!
-
Idag Tisdag har det inte hänt nå mycket, Regn och slask har de varit ute idag hela dagen, blöt som fan vart man också..Speciellt när jag hade tygskorna ;)Mina fötter bada! Haha..
Grace och wille var ute sen halv 7 till halv 5 ca, nöjda pållar!
 
 
I morgon är det körning istallet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0