Stall dag!

Pico och Colin, dom är så sjukt gulliga tsm ibland!(;
 
 
Rune med bandagen! =)


Idag var de meningen en sov morgon för mig, men börjar att man vaknar mitt i natten, sen så sov jag ganska dåligt till kvart över 7, vaknade hela tiden nästan!
Jag tog med mig Charlie till stallet idag  i morse, han var busig som vanligt. =)
Mockade och gav hästarna hö, sen så gick jag hem och tog moppen till nästa stall så var väl där ca 20 över 8.
Mockade och spånade, rätt som de var så hör jag Suzanne skrika... " ponny utan för stallet"
Jag ut och där stod en shettis en ur gullig liten sak.! Jag gick hem med honom där han hör hemma och ställde in honom i sin box!
Sen var de bara att fixa igen med mockningen..!
Fikade sen linda jag upp lite bandage men stall katten rune låg på resten så fick inte linda upp dom för honom!
Colin och pico fick vara ute till halv 12, sen började de att regna.! Vissa ville in redan kvart i 11 så tog in och borsta och dona med dom.!
Jag har haft en trevlig dag i stallet med hästarna.! 
 
Wille och Grace fick gå in vid 4 tiden idag, började regna som fan och blåsa så ville ta in dom. men som vanligt när dom går in tidigt så slutar de regna och blåsa...sen kommer solen! haha!
 
 
Ne nu orkar jag inte skriva mera...! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0