2012-09-06

 
Idag så gjorde jag klart allt i stallet hos Wille och Grace på morgon. Dom fick gå ut och som vanligt så tog Wille sin fruktstund, men han nådde inte så jag lärde hjälpa honom lite. (;
Vidare så åkte jag till Colins stall och var där till halv 2, Jag myste lite med Colin idag,han var så jäkla go idag, så jag tog med honom ut så han fick beta lite gräs utanför...
I morgon ska Colin gå fort fast jag inte är hemma, dom ska kolla hur han "Ligger" till i träningen, Får se vad dom tycker... (:
Just nu är vi i Malmköping i morgon åker vi till alingsås och vänder, sen till Malmköping igen, sen åker vi hem igen till Ockelbo...Söndag ska jag jobba igen i stallet så då får jag mysa med min lilla pojke,

Saknar Charlie redan.!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0