2012-09-11

Den bästa vän man kan få.<33


En jobbig dag..Morgonen börjar med att man vaknar med huvudvärk, gick med charlie till hundgården, sen tog jag moppen till Wille och Grace, tog ut dom. Sen hem och sov  till halv 10,vidare till Colin och mocka och drack kaffe där. Men huvudvärken var fortfarande kvar, kunde knappt ta hovarna på hästarna, det bara dunka och dunka...
Men jag tog moppen till Rönnåsen och åt lunch där, haha sen kom de 2 gubbar i 30-40 års åldern. Och dom var rätt så roliga.!
Stod där och fantisera att dom såg varg, jägare och med mera..!
Sen åkte jag hem till min sjukling och la mig och sov bredvid honom..<3
Vidare när jag vakna upp till hundarna gav dom mat, rensade lingon. Vidare till Ica och sen hem och åt, åkte till hästarna, medans pappa tog en motion tur med hundarna, åkte upp till pappa igen och rensade ännu mer lingon..Vi åkte en sväng i skogen, vidare  åkte jag hem till sjuklingen och nu sitter jag här hemma.! ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0