2012-09-23

2 utav mina bästa vänner, jag trivs med djuren.! Det är mitt allt!
Wille tackar, efter han fått morot!
 
Idag har jag bara tagit dagen som den kommer. Jag och Charlie tog sov morgon till 7!
Sen tog vi en promenad till hästarna tog ut dom och  fixa klart där, Även så träna jag Charlie, sen fick han lekta lite på åkern!
Vidare hem och åt frukost. Oskar vaknade så åkte Jag och Charlie ner till mamma medans han for ut och jobba en "sväng"...
Hjälpte Lousie att mocka åt kaninen, och gjorde mysigt åt honom, sen så for vi runt och kolla om dom hitta den där mannen som ramla i sjön i Fredags=(Men dom hitta inte honom idag heller....Vi åkte även ut och lämna Charlie hemma här eftersom Tomas och Melwin skulle komma samt doms hund.!
Jag fick även äran att vara barnvakt åt Melwin, =)KUL, gjorde mat och lekte lite.Sen kom gubben min.
Så tog med Syster med hem till oss så vi gick och tog in hästarna och borsta dom..!
Det är faktiskt syster som fota mig och hästarna idag,( dom jag laddat upp).. Tycker hon lyckades bra!


Har inte hunnit skrivit så mycket i helgen eftersom vi har varit borta, kommit hem sent,
Vi har varit hos Åsa,Johan och Alvin och har haft kul..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0