2012-09-27

Idag har det varit fullt upp ända sen halv 7. Började med en morgon promenad med Charlie, sen till stallet tog ut hästarna,, Grace fick ha sommartäcke och wille filt + regntäcket...Hans täcke var blött ännu så därför han fick filt under.
Sen så tog jag moppen vidare till Colin stall. Där de var att mocka och spåna tog in hästarna som skulle starta, sen åkte jag hem och gick ut med Charlie en sväng.,,
Jag följde med på trav idag så vi åkte halv 11, Tapper kvalade monte och Lorten starta.Tapper klarade sig. och lorten hoppa sista 500 kvar, han skulle varit bland om 3 om han inte hoppade, så de var tråkigt.. Men sånt är trav bara att bita i hop och komma igen.!
Jag tyckte de var sjukt kul att följa med! Tillbaka  till stallet halv 6, packa ur och greja. Åkte till Wille och Grace direkt efter...
Fick telefon samtal på vägen hem i från travet att Grace hade gjort sönder täcket så att dom lärde ta av henne det. för att hon satt fast.! Bra MED trevliga häst grannar!.
Så nu har hon gjort sönder täcket helt, med de var billigt så(; 
Borsta av dom lite sen spola benen på dom höll på att få Willes fot i ansikte,.Glasögonen flög iaf, letade ett tag innan jag hitta dem, tur att dom var hela. Haha.!
 
 
I morgon är de dags för körning igen får se hur de går vid älgpasset (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0