Älskade Berra...



Känner att jag måste få skriva lite igen om denna hund..
Eftersom jag vet en hel del sen han var valp..Det var synd att jag inte var äldre då och kunde göra något.
Att sitta i en bur ifrån morgon till kväll... Jag ångrar det så jäkla mycket...
Jag hade ju kunnat gjort något...men vad..?
Knappt 1 år orkade dom med dig sen fick du byta hem...Du kom till ett hem där dom älskade dig och gav dig allt du behövde.
Jag är fortfarande så glad att jag fick träffa dig innan du somnade in..jag han träffa dig 2-3 gånger och de gör mig så glad att jag fick se att Berra var en "normal" hund igen...

Denna hund har en plats i mitt hjärta som aldrig kommer kunna försvinna.
vila i frid grabben...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0