Banan 4 gången !

 
Idag åkte vi in till banan med Colin och Doris, halv-syskonen (;
Första gången för Doris hon skötte sig bra för att vara första gången tycker iaf jag.! Lill gumman.!
Colin då?
Jo 4 gången för honom, första gången sen Premie och jag är super nöjd över hans insats idag.Han var så klok och lugn på gången.
Första gången dom körde ut så vart han lite rädd för en äcklig transport. Värmde på i ett lugn tempo!
Sen kom dom in och fick vila lite, sen så ut igen och körde "Snabbjobb"
Först körde dom i lag med Doris, sen körde Suzanne på 1000 meter själv med Colin och han gick på jätte bra, han sprang  29, 1000 meter och var då själv, Ingen annan på banan förutom Doris som var långt efter och joggade bara..
Han såg jätte fin ut, min lilla pärla.! Jag är som vanligt stolt.! HIhi
Kan man bli nå annat när de är en egen uppfödning?.. Jag är så glad och tacksam att jag har min lille vän..<333
Duschen var han också duktig, stod så fint så,,=)
Lasta gick också bra, han gick rakt in. inge dum heter alls, 
Han börjar bli stor nu.!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0