Dåligt med skrivande.!

I fredags så var iaf colin normal igen, jätte duktig!
Sen på kvällen så gjorde Johan om min dator så nu kan jag se travsport igen (:
Igår var vi och hämta ett täcke åt Wille eller Grace. Sen åt vi hos pappa och tog med dom ut och kolla om vi såg nån björn men vi såg bara massa folk...Haha.
Sen så vid 8 åkte vi in till Gävle på bilträff.. Inte så mycket där..Träffade iaf Melwin <3
Idag  började dagen med att vakna kvart i 7 typ, gick upp och gav Charlie mat, sen tog jag moppen till Wille och Grace, tog ut dom och fixa klart.
Sen när jag kom hem vart de en promenad med Charlie och fixa mig.
Vid halv 9 tiden åkte vi ner till Åsa,Johan och Alvin, packa in oss i bilen och åkte vidare till Borlänge till Kupolen, Vi hade de jätte trevligt, kollade i affärer , fika och hade kul.!
Jag hittade ett par skor och underkläde även parfym (;

Borstade även hästarna i kväll. LORTGRISAR.! Att dom aldrig lär sig.. Haha...
Försökte fota hästarna med, men så svårt när man är själv i stallet jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0