Grishäst??!

Som sakt idag var inte Colin nå alls rolig att köra. Ni vet de där farliga älg passet, är fortfarande jätte farligt speciellt när man ska köra intervallerna...När man joggar ner och ska vända så BRYR han sig inte nå alls i älgpasset... haha!
Första intervalls svängen så vart Colin alldeles tokig galoppera, travade drog och slog..Men fick honom lugn.
Körde igen och GICK bredvid ÄLGPASSET colin reagera inte ens. Jag körde framför ner förbi älgpasset, och bakom i intervallen...Sen bestämde vi oss att jag skulle pröva köra först en intervall iaf....
Colin tvätnitar för älgpasset och springer ner emot skogen med mig, jag hann bara tänka nu går de åt helvete...Suzanne kör förbi med Daniel och Colin märker igen att de inte var nå farligt så upp igen och efter Daniel DENNA gång fick han en smäll med tömmen för att veta att han gör fel.. Colin börjar slå igen... så TACK vare slagjorden så gjorde jag inte illa mig idag=)
Vi körde igen vid älgpasset fast bakom daniel och colin brydde sig inte alls sista intervallen där...!HAHA
Sen i bergert har dom lagt plantlådor, de var också läskigt..Sista intervallen nere vid "banan" som vi kallar gick de jätte bra.!
Kom in med 70 i puls efter jag tagit av vagnen så hade han 53 =)
Colin var även dum när jag sömma om honom..Han kanske börjar komma i form?!
Eller så är han helt enkel för jävlig en termin, denna dag var inte alls nå kul!
Han skötte sig när jag borsta honom iaf.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0