Härligt.

 
Ja vad ska man säga?..
Idag körde jag Colin, han gick fort tillsammans med Doris. Vi körde 2 svängar i berget, och jag tycker att han är så stark där,. alltså jag lovar... jag lär hålla igen honom för att han inte ska springa för fort.
Han växer så vill inte att han ska springa så fort i berget just nu..!
Sen körde jag 4 vänder på en rakbana neranför stallet... 
Och samma där, jag lärde hålla igen honom, hade han på bettet, han kändes så jäkla fin idag och stark. Jag är så sjukt nöjd med denna kör tur.<3
När vi kom in så stod sven erik beredd med pulsmätaren och dirket när vi kom in hade han 81, sen efter jag tagit av vagnen så hade han 55. Alltså hade de sjunkit ca 30 på mindre än 5 minuter. ;)

Min fina colin fick bandage runt om och arnika på bak knä.!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0