Hästar,Kanin,och med mera.

 
Idag har jag varit i stallet ifrån halv 8 till typ 3. Jag tog först ut Wille och grace och fixade där.Sen vidare till nästa stall.
Idag skulle 7 stycken köras.så var bara att sätta igång och mocka, fika och sela.!
Doris och Prinsen selade vi ut först sen så rann allt bara på. Colin var pigg idag lärde till och med hålla igen honom idag..Sen så körde vi ut sista svängen vid 12 och då...kom regnet, jäklar vad blöt man vart.. haha.!
Sen så sömmade jag Colin fram och fixade och dona.!
Åkte hem vid 3, väntade på Oskar så åkte vi ner till mamma så jag hjälpte Louise med hennes Kanin,Dumle!
En fin liten kille de där, som tyvärr har haft de svårt redan,han är bara 2 år. Hämtade sedan Charlie som var u hundgården hos pappa
Hem och åkte vidre till Wille och Grace tog in dom och borsta. lortgrisarna.

Ne nu måste jag ta tag i träningen med Charlie igen..
Har inte varit så sugen på att träna honom här hemma, sist var i Malmköping i helgen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0