Hästdag

Grace får stå för bild idag.!


Idag har jag varit i stallet, först hos Wille och Grace på morgon, sen till Colin stall. där de var fortkörning. Colin var som vanligt fin, kom in till stallet med 71 i puls..
Fixade Colin linda bandage runt om och massera honom lite. Sen så hjälpte jag till med att fixa dom andra. Vidare hem och kolla lite skilda världar, åkte till Arbetförmedlingen... och de behöver jag inte ens tala om hur de gick... 
Sen åkte vi till odal och  handla lite. vidare hem och åkte till pappa så jag gjorde mat där tills han kom hem.
Körde även lite hö idag sen så borsta jag Wille och Grace var med dom 1 timme och myste.,
Hämta Charlie och gick hem, lär ta tag i träningen igen med honom också..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0