Långsam körning

I dag hade jag inge huvudvärk, skönt, Började med att ta en promenad med Charlie, sen gick ja upp till Pappa.
Tog en Pan pizza av honom som frukost. (;
Sen tog jag moppen till Wille och Grace tog ut dom och gav hö, mockade också. Sen vidare till Colin stall där stallets hästar skulle gå långsamt, 
Vi började med Colin och Pico. Amanda körde först ett tag sen körde jag först, märkte att Colin reagera lite höger bak men såg direkt felet en stor sten i hoven, Men han såg någon läskig skugga så han tvärnita och då flög stenen ur (; haha.!
Körde faktiskt utan skydd bak för andra gången och han slog inte på sig nå alls bak. (; Duktig kille.
Men... skulle sömma om fram sen.. och jag vet inte alls vad Colin hade för humör...Stod och röck, högg och hade damp... Men jag lyckades att sömma om båda fram utan att göra illa mig :))

Försökte träna charlie också nu i kväll, men gick inge vidare. Lyssna inte också vidare.. var inte alls sig lik;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0