Lördag. 2012-09-01

 
Igår fick Louise sova över hos oss, Och eftersom hon inte gillar att sova själv, så kom hon på sin egna idé att sova i Charlies soffa som vi fick av Ann-Sofie.Jag trodde hon skulle lägga sig i våran vanliga soffa sen men de gjorde hon inte.Så hon sov hela natten i Charlies soffa,
Charlie hade tydligen varit dit och pussat på henne i natt, Ja Louise sa iaf så..;)

idag har Oskar varit i Bollnäs på någon tävling, Så jag och Louise var själva på morgon och hade alla djuren, vi tog med oss Charlie till hästarna och mocka så fick dom frukost inne, var så blött ute så ville inte ha ut dom.Sen gick vi vidare till Aja och lät Charlie vara där i hundgården.Åkte sedan fram och fika på Trillin,gick och kolla på Ambulans,Polis och Brandkår bilar.Vidare till en klä affär där Lousie fick en Rosa keps av mig och sen gick vi så hon fick Ansiktmålning.! Vidare till Louise farfar och drack kaffe, sen där vart Louise sur....över någonting, vad de nu var.. beställde en Pizza som vi delade på hemma hos mamma, sen åkte jag och mamma till hästarna och tog ut dom några timmar.. Vidare så åkte jag hem och la mig och sov 1 timme, tog med mig hundarna på en halv timmes promenad, sen tränade jag Charlie lite lätt... 
 
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, i morgon blir de en jobb dag i stallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0