Söndag. 2012-09-02

 
Halv 6 i morse ringde klockan. Upp och gav Charlie sen vidare till Wille och Grace tog ut dom,vidare till Aja och gav henne och gick ut med henne en liten promenad.
Vidare till nästa stall, lät dom äta ca en halv timme sen fick dom gå ut,mocka, linda upp bandage och dona...
Sen så satt jag i fika rumme ett bra tag, Innan pommen fick gå in för han skulle ridas..
Sen rulla dagen bara på som vanligt, borsta, spola av benen också vidare..Prövade grimmor på Colin så jag vet vad jag ska beställa..;)
Åkte hem efter stallet och åt, vidare till Wille och Grace mockade, hem och duscha..Sen fram till mamma och träffa Melwin, sen åkte vi till kompisar och fika, vidare till ica, farmor och farfar och fika, åkte och tog in hästarna och promenad med hundarna och mötte pappa..
haha ganska mycket idag,,, men nu är de kväller och jag ska nog sova om ett tag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0